! Avertissement !

! Les textes et illustrations du Ricaneux sont la propriété de la famille DELOCHE. Toutes copies non autorisées feraient l'objet de poursuites !




L'Ricaneux va travailli !

a
a



A c't' heure qu'tu z'ai tes 14 ans et ta certificat, y faura qu'tu nous gagnes quatr' sous qu'elle dit moman !
Si tu z'avau des pu gros pougnets j'té mettrau à la boutique ! l'gamin du Lambert fait d'ja des bounes quin'zîn, mais y r'vint noir coume un craya, j'aîmrau miux un'place à douesse qu'on s'salit moins, j'ai d'jà assez des bleus d'ton père à laver. Si on n'trouve rin au pays j'démandrai au Paulin, lou il ai l'bras long !
L'bras long qu'ej mé disau ! l'quel ? C'est t'y stoula qu'sa tchien tire dessus quand il tint en laisse ?
N'y ava pas un' sémîn'e que l'Paulin s'état occupé d'mi qu'on m'disa d'em rend' à la ville da un grand bureau.
En arrivant là-bas j'étau en r'tard à cause du "Torré" qu'ava co fait des siennes.
Et tout l'monde etat d'ja à sa place !
Y mé r'wétint tertous !
N'y a n'est un (y r'sembla coume deux gouttes d'iau au cousin Nénesse) qui m'dit : D'a douesse qué tu z'es, et ti ma gros ?
Mi ? j'sau d'Braux qu'ej li réponds.
Ah ! j'larrau parii, et en s'tournant du coté des aut's :
Braux c'est tout près de d'Jaugny… un p'tit pays à douesse qu'les afants sont pu malins qu'père et mère !
J'nétau mis d'Jaugny, mais j'nétau mis malin non pu !
Allez woir !

Torré : petit train (lire le certificat du Ricaneux)
aaaa